Utwory

 

TRZYSTA na zespół wokalny z solistami, podręczne instrumenty, taśmę 8-kanałową i live electronics (2016-17, 21′)


 

THREESOME C

na amplifikowany kwartet smyczkowy i live electronics                                       lub na kwartet smyczkowy i taśmę 8-kanałową (2016, 12:00)


 

INSEKTARION na taśmę 8-kanałową (2016, 8:17)


 

PALINDROM na 2 instrumenty melodyczne i CD (dla młodych muzyków) (2015, 3’30”)


 

RADOMSKIE PORY ROKU na 40 gimnazjalistów, 2 flety, orkiestrę smyczkową i elektronikę (2015, 23′)


 

SINFONIA CONCERTANTE na małe przyrządy dźwiękowe, małą perkusję i wielką orkiestrę (2015, 22′)


 

DO CNA na 10 instrumentów chińskich (2015, 10′)

  • DiZi(Xiao,BangDi).Sheng/Pipa.ZhongRuan.Sanxian(DaRuan).GuZheng. Yangqin/perc/Erhu.Banhu

 

THREESOME na 12 instrumentów, live electronics i optional video (2015, 12’-15′)


 

ZAGUBIONE OGNIWO – spektakl dźwiękowy na taśmę 8-kanałową, śpiew tradycyjny, altówkę, lirę korbową, perkusję i live electronics (2014, 26′)


 

POLISH SONORITIES – instalacja oktofoniczna (2013)


 

LOOKS CHINESE, SOUNDS POLISH – instalacja oktofoniczna (2013)


 

LUTOSŁAWSKI DIY – instalacja i flash mob (2013)


 

PLASTERKI MUZYKI – instalacja interaktywna dla dzieci i dorosłych (2013)


 

X-3M na zespół (2013, 10′)

  • 1.1.1.1/1.1.0.0/2perc/hp/str(1.1.1.1.1)

 

53 ODDECHY na flet glissandowy, taśmę 8-kanałową i live electronics (2013, 13′)


 

INSECTARIUM – muzyka do wystawy plastycznej [CD] (2012)


 

UKIYO na 19 instrumentów (2012, 9′)


 

APHASIA na saksofon tenorowy i CD (2012, 13’15”)


 

LATA na orkiestrę (2011, 5′)


 

X3 na 14 instrumentów (2011, 10′)

  • 1.1.1.1/1.1.1.0/1perc/pf/str(1.1.1.1.1)

 

MELODRAMAT na orkiestrę (2011, 9′)


 

BACKSTAGE PASS na komputer [ambisonics lub projekcja wielokanałowa] (2010, 11’12”)


 

MUZYCZNE PEJZAŻE – spektakl multimedialny dla dzieci na 8-12 muzyków, elektronikę, video i udział publiczności dziecięcej (dla dzieci i rodziców, 2011, 45′)


 

IN THE REAR na komputer [ambisonics] (2010, 11’40”)


 

CANCIÓN TRISTE na skrzypce i CD (2010, 4′)


 

RDZA na 5 lub 6 instrumentów i CD (2010, 9’32”)


 

ABY TYTUŁ UTWORU… na klarnet, gitarę elektryczną i fortepian (2009, 1′)


 

KUCHARKA BEETHOVENA na CD (2009, 1’55”)


 

ÓSMA WYSPA na CD lub komputer [projekcja wielokanałowa] (2008, 9’05”)


 

SIEDEM WYSP CONRADA na brzmienia elektroniczne i 10 instrumentów amplifikowanych (2007, 11’13”)


 

OTWÓRZ USZY! OTWÓRZ OCZY!, miniatura audiowizualna dla dzieci (2006, 4’25”)


 

Z OGRODU NAUK na chór i CD do tekstu z Księgi Koheleta (2006, 10’13”)


 

WSZYSTKO JUŻ BYŁO, instalacja audiowizualna (2006)


 

OBIADKI W REJOWCU 1965-1565, text-sound-composition (2006, 8’47”)


 

PRZYPADKI PANA VON K., balet pełnospektaklowy – muzyka elektroniczna (2005, 90′)


 

NOBODY IS PERFECT na dźwięki elektroniczne i 17 instrumentów (2004, 13’34”)


 

RAPSODIA na skrzypce i CD (2004, 10’18”)


 

DUMCHRZQUII na taśmę (2004, 3’10”)


 

ZE SZKICOWNIKA 2, spektakl multimedialny (2003)


 

SZKIC Z NATURY, spektakl multimedialny (2002)


 

JUST TOO MANY WORDS na taśmę (2001, 9’39”)


 

ZOOM na skrzypce i orkiestrę (2000, ca 22′)


 

ZNACIE, TO POSŁUCHAJCIE…, utwór radiowy wg „Lokomotywy” Tuwima (1998)


 

PERCUSSIONATA na 40-60 perkusistów (1998)


 

BALLADA O BALLACIE na taśmę (1997, 4’42”)


 

MOTETUS UNIVERSALIS, instalacja (1997)


 

EXPANDATA na werbel i taśmę (1997, 6’47”)


 

LA VETRATA dla młodej orkiestry smyczkowej (wersja jednego z Sześciu utworów na kwartet smyczkowy, 1979) (1996, 3′)
str(min5.4.3.2.1)


 

JAKO TE BIAŁE MYSZKI na taśmę (1996, 8’04”)


 

JEDNOSTKA TOGO na chór męski i fortepian preparowany (1995, ca 14′)


 

VENTURE UNKNOWN, balet (1995, 20′)


 

ZEITSCHLINGEN, spektakl dźwiękowy (1994, 20′)


 

Muzyka terenów podmokłych z udziałem publiczności dziecięcej, narratora, dyrygenta i taśmy (1993)


 

GŁOSY, performance (wspólnie z Izabellą Gustowską, 1992)


 

FAGO na fagot, kontrabas i akordeon lub klawiaturę elektroniczną (1992)


 

GRAFIKA II na 10 instrumentów i live electronics (1991)


 

ŻAKARD dla 14 muzyków (1991, 11′)


 

NA POLU, minispektakl (1990)


 

MUSICA HUMANA ALBO SKĄD SIĘ BIORĄ SYMFONIE, utwór radiowy (1989, 29’57”)


 

MUZYKA NA WIELKI TYDZIEŃ na chór mieszany i perkusję (1988, ca 12′)


 

MAŁA SYMFONIA ATROFICZNA na orkiestrę (1988, ca 17′)


 

MUZEUM DŹWIĘKU, „żywa” instalacja dla dzieci (1988)


 

TO SAMO, performance (1988)


 

HUIT HEURES DE LA VIE DES FEMMES, teatr muzyczny na 9 wykonawców (1988)


 

KWARTET SMYCZKOWY (1988)


 

DESCENDENT na klawesyn lub fortepian (1988)


 

MUZYKA KONKRETNA na chór i orkiestrę (1987)


 

KALEJDOSKOP-PASSACAGLIA na perkusję, przeźrocza i klaszczące dłonie (dla dzieci, 1987)


 

UTWÓR FABULARNY na saksofon i taśmę (1987)


 

PLEONAZM na obój, skrzypce i orkiestrę smyczkową (1986, ca 14′)


 

PIERWSZA PODRÓŻ AKO, film animowany (wspólnie z Aleksandrą Korejwo, 1986)


 

TAŃCE POLSKIE na taśmę według księdza Baki (1986, 8’55”)


 

HELDENLEBEN. PODSŁUCHANE, PODPATRZONE na taśmę audio, taśmę wideo i teatr cieni (1986)


 

GLOSSA na altówkę lub skrzypce (1986, 6′)


 

FIKCJA na orkiestrę (1986, 7′)


 

SONET O TATRACH na trąbkę, puzon, akordeon, skrzypce (+ dzwonki owcze)  (1985, 10′)


 

SZTUCZNY KULT na taśmę magnetofonową, taśmę wideo, neony i obiekty plastyczne (wspólnie z Wojciechem Olesiakiem, 1985)


 

KOŁYSANKA-GAGAKU na kontrabas (1984)


 

CASCANDO na aktora i podwójny chór mieszany do tekstu Becketta (1983/91, ca 25′)


 

TRAKTAT na obój i trio smyczkowe (1982)


 

DWA TAŃCE na smyczki [TANIEC SOBOTNI + TANIEC NIEDZIELNY] (1981, 11′)


 

PANI KOCH, tragifarsa w jednym akcie według Mirona Białoszewskiego na głosy solowe, magnetofony kasetowe, zespoły wokalne i instrumentalne (1981)


 

EPITAFIUM PAMIĘCI POZNAŃSKIEGO CZERWCA 1956 na orkiestrę (1981)


 

POŻEGNANIE Z TOOROPEM na orkiestrę (1981, 10′)


 

LITANIA na kwartet smyczkowy (1979)


 

KONCERT SKRZYPCOWY (1979, 14′)


 

SŁUCHAJ, JOE, monodram na mima, taśmę i orkiestrę według Becketta (1978)


 

muzyka teatralna i filmowa

Reklamy
%d blogerów lubi to: